گوشی Itel A60S به زودی عرضه می‎‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Itel A60S با قیمت ۷۳ دلار در رنگ‌های سبز، طلایی، بنفش و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Itel در ماه مارس از گوشی هوشمند جدید خود به نام Itel A60 با قیمت ۷۳ دلار در هند رونمایی کرد. اکنون نیز نسخه به‌روزشده آن به نام Itel A60S را معرفی کرده است. به نظر می‌رسد که این محصول دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD است و به تراشه Unisoc SC9863A1 مجهز شده است که با چهار گیگابایت حافظه رم همراه است.

گوشی Itel A60S با چهار گیگابایت حافظه رم، چهار گیگابایت حافظه رم مجازی و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. یک ماژول دوربین مربعی شکل نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که دارای دو دوربین و یک فلاش LED است. یک حسگر اثرانگشت نیز روی پنل پشتی قرار گرفته شده است.

یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی Itel A60S تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که در حالت استندبای تا ۳۲ روز شارژدهی دارد. گوشی Itel A60S با قیمت تقریباً ۷۰ دلار در رنگ‌های سبز، طلایی، بنفش و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 670187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.