نمایشگر گوشی Realme GT Neo 5 SE چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Realme GT Neo 5 SE دارای نمایشگر تخت ۶.۷۴ اینچی با وضوح تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی تیزرهایی از گوشی آینده خود، Realme GT Neo 5 SE، منتشر کرده است که نشان می‌دهد این محصول دارای نمایشگر تخت ۶.۷۴ اینچی با وضوح تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و از نوردهی PWM با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و دارای حسگر اثرانگشت روی نمایشگر است.

Realme GT Neo 5 SE یکی از اولین گوشی‌های هوشمند خواهد بود که از تراشه کوالکام Snapdragon 7 Plus Gen 2 بهره می‌برد که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPPDR5x و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Realme GT Neo 5 SE تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول قرار گرفته شده است. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود. قیمت گوشی Realme GT Neo 5 SE بین ۲۹۰.۷۴ تا ۴۳۶.۱۲ دلار ارزیابی شده است. این محصول قرار است در تاریخ چهارم آوریل وارد بازار چین شود.

کد خبر 650433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.