گوشی Realme GT Neo 5 به‌زودی عرضه می‎‌شود

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Relame GT Neo 5 با رابط کاربری UI 4.0 به‌زودی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی که پیش از این از گوشی‌های هوشمند Realme 10 Pro 5G و Relame 10 Pro+ 5G را در بازارهای مختلف رونمایی کرده است، به نظر می‌رسد که قصد دارد گوشی هوشمند دیگری با رابط کاربری Realme UI 4.0 را به زودی وارد بازار چین کند. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی جدید که Realme GT Neo 5 نام دارد در دو نسخه با باتری‌های متفاوت وارد بازار خواهد شد.

یکی از نسخه‌های گوشی Relame GT Neo 5 با باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ وات بهره می‌برد، درحالی‌که نسخه دیگر از باتری چهار هزار و ششصد میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۲۴۰ وات استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که گوشی Realme GT Neo 5 دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و اسکنر اثرانگشت زیرنمایشگر است.

گوشی Realme GT Neo 5 دارای تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه می‎‌شود. انتظار می‌رود که این محصول با استفاده از رابط کاربری مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است درحالی‌که یک دوبین سه‌گانه در پنل پشتی واقع شده است و شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

کد خبر 627900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.