گوشی Red Magic 8 Pro گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Red Magic 8 به عنوان اولین گوشی‌های گیمینگ مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 وارد بازار شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J گواهی 3C را دریافت کرده است، اخیراً نیز در وب‌سایت TENAA مشاهده شده است. بنابراین بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات آن فاش شده است. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Red Magic 8 به عنوان اولین گوشی‌های گیمینگ مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 وارد بازار شوند.

گوشی Red Magic 8 pro دارای صفحه‌نمایش OLED است، به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی به کار رفته در این محصول به ترتیب از نوع LPDDR5 و UFS 4.0 است.

گوشی Red Magic 8 pro در دو نسخه با باتری‌های ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات بهره می‌برد. احتمالاً این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌‎شود. یک دوربین سلفی ۱۶‬ مگاپیکسلی زیر نمایشگر این محصول قرار گرفته شده است. علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی می‏‌شود.

به نظر می‌رسد که این محصول تا آخر ماه جاری میلادی یا اوایل ژانویه سال آینده وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 624821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.