گوشی هواوی Enjoy 60X چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Enjoy 60X دارای نمایشگر 6.95 اینچی با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی قصد دارد یک گوشی هوشمند از سری Enjoy عرضه کند که Enjoy 60X نام دارد. این محصول دارای نمایشگر ۶.۹۵ اینچی است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی جدید شرکت هواوی در تاریخ ۱۷ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه شود.

به منظور مقایسه، گوشی استاندارد هواوی Enjoy 60 که اخیراً وارد بازار شده است، دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است، از تراشه Kirin 710A بهره می‌برد و با استفاده از رابط کاربری HarmonyOS 3.0 اجرا می‌‎شود. گوشی یادشده در دو نسخه عرضه می‎‌شود؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‎‌شود.

گوشی هواوی Enjoy 60 دارای یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌‎شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 653605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.