گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G 2023 به‌زودی وارد بازار می‌شود

ازآنجاکه گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G 2023 که گواهی FCC را دریافت کرده است، به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی موتورولا ۲۰۲۳ Moto G Stylus 5G اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. FCC نشان می‌دهد که شماره مدل‌های XT2315-1، XT2315-4 و XT2315-5 همگی با Moto G Stylus مرتبط هستند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی موتورولا ۲۰۲۳ Moto G Stylus 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. متأسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دیگر ویژگی‌های این محصول ارائه نشده است. رندرهای فاش شده نیز حاکی از این است که یک دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است.

با توجه به رندرهای منتشرشده، سمت چپ گوشی موتورولا ۲۰۲۳ Moto G Stylus 5G خالی است، در حالی که کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور در لبه سمت راست تعبیه شده است. انتظار می‌رود که این محصول با شش گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

گوشی موتورولا ۲۰۲۲ Moto G Stylus که سال پیش عرضه شد، دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی +IPS LCD FHD، تراشه Snapdragon 695، حداکثر حافظه رم هشت گیگابایت، حداکثر حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ ۱۰ واتی است. این محصول دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی می‌شود.

کد خبر 644101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.