تراشه به‌کار رفته در گوشی Meizu 20 تائید شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تائید شده است گوشی Meizu 20 از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Meizu قصد دارد به زودی گوشی‌های هوشمند جدید خود از جمله Meizu 20 و Meizu 20 Pro را وارد بازار کند. اخیراً نیز تائید شده است که این محصولات به آخرین تراشه Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز خواهند شد که با حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه هستند. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند جدید Meizu از حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت که دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه است، زیرا تولیدکننده UFS 4.0 نسخه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه نمی‌کند.

اخیراً رندرهای مربوط به گوشی Meizu 20 Pro منتشر شده است که نشان می‌دهد که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است و یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند، هر سه دوربین و فلاش LED به صورت عمودی پشت سر یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین، کلید کنترل صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی Meizu 20 Pro تعبیه شده است.

تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Meizu 20 Pro با تصاویری که پیش از این فاش شده بود و گوشی را با ماژول دوربین مربعی شکل نشان می‌داد، تناقض دارد. انتظار می‌رود گوشی‌های سری Meizu 20 در بهار ۲۰۲۳ عرضه شود. هر دو دستگاه این سری گواهینامه‌های گوناگونی را در چین دریافت کرده است که تائید می‌کند دارای باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 641447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.