گوشی Coolpad Cool 30 با چه قیمتی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی Coolpad Cool 30 از ۱۰۲ دلار شروع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Coolpad Cool 30 در سه نسخه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. قیمت این سه نسخه به ترتیب ۱۰۲، ۱۱۷ و ۱۳۱ دلار ارزیابی شده است.

گوشی Coolpad Cool 30 دارای نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول به تراشه مدیاتک G85 مجهز شده است و با حداکثر شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی یادشده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی می‎‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی Coolpad Cool 30 قرار گرفته شده است. این محصول با استفاده از رابط کاربری Cool OS 2.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اجرا می‎‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود.

کد خبر 655199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.