۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
گوشی Realme C55 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Realme C55 با تراشه Helio G88 در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Realme C55 که اخیراً در هند عرضه شد، دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ ، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی است و روشنایی نمایشگر آن به ۶۸۰ نیت می‌‎رسد. این محصول از تراشه مدیاتک Helio G88 و پردازنده گرافیکی Mali G52 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی Realme C55 با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌‎شود. یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

وزن گوشی ۱۸۹.۵ گرم و ضخامت آن تقریباً ۷.۸۹ میلی‌متر است. این محصول از سیم‌کارت دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. قیمت این گوشی هوشمند با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۳۳ دلار ارزیابی شده است. در حالی که نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به ترتیب با قیمت ۱۴۵ و ۱۶۹ دلار در دسترس کاربران قرر می‌گیرد.

کد خبر 649283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.