گوشی Relame GT Neo5 SE در وب‌سایت گیک‌بنچ مشاهده شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Relame GT Neo5 SE دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن 1.5K است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی گوشی GT Neo5 را اخیراً وارد بازار کرده است، این محصول با فناوری شارژ ۱۵۰ واتی عرضه شد. هم‌اکنون نیز شرکت ریلمی قصد دارد محصول دیگری به نام Realme GT Neo5 SE را عرضه کند. این گوشی هوشمند با شماره مدل Realme RMX3700 در وب‌سایت GeekBench مشاهده شده است.

گوشی Relame GT Neo5 SE با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود، اما هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که از چه تراشه‌ای بهره می‌برد. البته شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول از تراشه کوالکام Snapdragon 7+ Gen 1 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم همراه است. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند یادشده با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برد.

گوشی Relame GT Neo5 SE دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن 1.5K است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو یا تشخیص عمق می‎‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

کد خبر 646886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.