۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
طراحی گوشی iQOO Z7 5G مشخص شد

به‌تازگی پوستری از گوشی هوشمند iQOO Z7 5G منتشر شده که طراحی آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که شرکت iQOO گوشی جدید خود به نام iQOO Z7 5G را در ماه جاری وارد بازار هند کند. به نظر می‌رسد که این محصول دارای ناچ قطره‌ای نمایشگر است و کلیدهای پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست آن تعبیه شده است. حتی گوشی نسل قبل آن نیز که iQOO Z6 نام دارد از فناوری ناچ قطره‌ای بهره می‌برد، اما این محصول به نمایشگر LCD مجهز شده است ولی Z7 از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد.

گوشی iQOO Z7 5G احتمالاً به تراشه Dimensity 920 مجهز خواهد شد، درحالی‌که Z6 از تراشه Snapdragon 695 بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که دوربین اصلی گوشی iQOO Z7 5G به فناوری OIS مجهز می‌‎شود. با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده، محصول یادشده ۲۱ مارس در هند عرضه می‌‎شود.

شرکت iQOO در حال کارکردن بر گوشی‌های سری iQOO Z7 برای بازار چین است. گوشی هوشمند iQOO Z7x احتمالاً به تراشه Snapdragon 695 مجهز می‎‌شود، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌برد. نسخه چینی گوشی iQOO Z7 به تراشه Snapdragon 782G مجهز می‌‎شود و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد. انتظار می‌رود که دو گوشی Z7 و Z7x به زودی در این ماه وارد بازار چین شود.

کد خبر 646115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.