نیاز اصفهان به حمایت و دیپلماسی در حوزه کلان هنر و تئاتر

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اصفهان نیازمند حمایت و دیپلماسی بهتر در حوزه کلان هنر و تئاتر است. امروز شهرستان‌هایی همچون نجف‌آباد، شاهین‌شهر و خمینی‌شهر در زمینه تئاتر حرف برای گفتن دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی عطریان امروز _سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اظهار کرد: تمام نمایش‌های راه‌یافته شهر اصفهان به این دوره از جشنواره توسط شورای تخصصی تالار هنر تائید و در این مکان اجرا شده است.

وی با تشریح فعالیت‌های دفتر تخصصی نمایشی شهرداری اصفهان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۴ اثر نمایشی توسط این دفتر تخصصی بررسی شده است.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از میان این تعداد ۱۳ اثر صحنه‌ای اجرا داشته است، گفت: بر اساس آمار گیشه‌ها، ۲۷ هزار و ۲۵۰ نفر این ۱۳ اثر نمایشی را مشاهده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز به نظر می‌رسد قلب تپنده‌ای در جریان هنرهای نمایشی در شهر اصفهان وجود دارد. اگر می‌خواهیم اصفهان به‌مثابه یک پرنده به اوج برسد، باید بدانیم به بال‌های مختلفی نیاز دارد که یکی از آن‌ها حمایت‌های شهرداری و دیگری مجوزهای اداره کل فرهنگ است.

عطریان تأکید کرد: اصفهان نیازمند حمایت و دیپلماسی بهتر در حوزه کلان هنر و تئاتر است. امروز شهرستان‌هایی همچون نجف‌آباد، شاهین‌شهر و خمینی‌شهر در زمینه تئاتر حرف برای گفتن دارند؛ در رویداد امسال شش اثر از نجف‌آباد به این جشنواره رسیده که در شش دوره اخیر سابقه نداشته است.

کد خبر 624917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.