پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۲ شهریور/ ثبات قیمت در بازار طلا ادامه دارد

امروز انس جهانی طلا نزولی بود و قیمت طلا و سکه در بازار اندکی کاهش داشت و به گفته فعالان بازار طلا قیمت‌های سکه و طلا فردا نیز همین روند امروز را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریور_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۸۲۷ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۲۹۷ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۴۳ هزار و ۴۷۸ ریال و حواله آن ۴۰۳ هزار و ۱۶۱ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۹۱۲ دلار کاهش پیدا کرد، اما قیمت مظنه تهران با کاهش ۷۵٫۴۳۰ تومان به ۱۰٫۱۶۶٫۰۰۰ تومان نزدیک شد. طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت ۱۷٫۴۴۳ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۱۰۸ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش بیش از ۲۰۱٫۹۱۱ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار و پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز چهارشنبه

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قیمت انس جهانی امروز با کاهش حدود ۱۳ دلاری همراه بود و حتی نرخ به نرخ ۱۹۰۸ دلار نیز نزدیک شد اما مجدد تا ۱۹۱۲ دلار بالا رفت. همچنین قیمت ارز در بازار امروز تغییری نداشت و با توجه به تعطیلات پیش رو، بازار نسبتاً آرام بود و می‌توان گفت که معاملات رو به کاهش بود.
وی افزود: همین موضوع نیز باعث شد تا حباب سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۵ میلیون تومان برسد. به طور کلی می‌توان گفت تغییر قیمت چندانی در بازار سکه وجود نداشت به طوری که قیمت سکه طرح جدید با افت ۱۰۰ هزار تومانی همراه شد اما نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی تغییری نداشت. همچنین قیمت طلای آب شده با حدود ۸۰ هزار تومان کاهش همراه شد.
این فعال بازار طلا با بیان اینکه فردا به تعطیلات نزدیک می‌شویم، خاطر نشان کرد: برای بازار فردا پیش بینی می‌شود قیمت انس جهانی تغییر زیادی نخواهد کرد و در همین سطح قیمت باقی بماند. علاوه بر این قیمت ارز نیز تغییری نخواهد کرد؛ به نظر می‌رسد قیمت‌های سکه و طلا برای فردا نیز همین روند امروز را ادامه دهد و تا روز یکشنبه تغییرات قیمتی زیادی نخواهیم داشت.
کد خبر 687054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.