پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۰ شهریور/ بازار چشم انتظار نشست شورای حکام

امروز انس جهانی طلا ثابت ماند و قیمت طلا و سکه در بازار کاهش اندکی داشت، بازار چشم انتظار نتیجه جلسه شورای حکام است که می‌تواند تغییرات قابل توجهی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه چهارم شهریورماه_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۸۵۲ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۳۲۰ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۴۲ هزار و ۵۲ ریال و حواله آن ۴۰۱ هزار و ۸۶۵ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا بدون تغییر در ۱۹۲۰ دلار ثابت ماند، اما قیمت مظنه تهران با کاهش ۲۴,۴۱۸ تومان به ۱۰٫۱۹۶٫۰۰۰ تومان نزدیک شد. طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت ۵۶۳۰ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۱۳۸ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش بیش از ۸۶ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار و شش میلیون تومان رسیدند.

پیش بینی قیمت‌ها برای روز دوشنبه

عباد محمدولی، کارشناس بازار طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته پایانی ماه صفر قرار داریم تا پایان این ماه روند به همین صورت ادامه می‌یابد.
وی افزود: برای فردا که اخبار جلسه شورای حکام منتشر می‌شود می‌تواند بر بازار طلا و ارز تأثیرگذار باشد اما جدای از آن تا پایان ماه صفر معاملات و قیمت‌ها به همین شکل خواهد بود.
این کارشناس طلا با بیان اینکه بعد از ماه صفر رویکرد بازار و قیمت‌ها دستخوش تغییرات خواهد شد، خاطرنشان کرد: خبر جلسه شورای حکام تأثیر بسیار زیادی در بازار طلا و ارز خواهد داشت.
کد خبر 686507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.