پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۸ شهریور/ آرامش و ثبات در بازار طلا ادامه دارد

یک فعال بازار طلا گفت: آرامش و ثبات در بازار طلا برقرار است و با توجه به کاهش معاملات این روند در هفته آینده نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۲٫۳۵۸٫۲۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱۹۲۰ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۲۸٫۱۵۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۲۵٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۱۵٫۱۵۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۰٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۱۲,۸۴۵ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۴۲,۳۱۸ ریال و قیمت هر درهم به ۱۱۲,۴۱۵ ریال رسید.

پیش بینی قیمت‌ها برای روز شنبه

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا در هفته گذشته اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت با توجه به تعطیلات پیش رو قیمت انس جهانی از هزار و ۹۳۴ دلار به هزار و ۹۲۰ دلار کاهش داشت. به عبارتی نسبت به ابتدای هفته پنج دلار افت قیمت داشت.
وی افزود: نرخ ارز در هفته دوم شهریور به دلیل کاهش داد و ستدها تغییرات چندانی نداشت و نرخ‌ها ثابت بود.

این فعال بازار طلا با اشاره به اینکه قیمت انواع فلزات گرانبها تغییر چندانی نداشته، گفت: قیمت سکه در بازار داخل با توجه به اینکه بهای انس جهانی و نرخ ارز تغییر چندانی نداشت، بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان نوسان داشت.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه، ۱۶ شهریور) قیمت سکه طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم ۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

کشتی‌آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده در طول هفته تحت تأثیر نرخ ارز و بهای انس جهانی که تغییرات جزئی داشت، بین ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان نوسان داشت.
وی ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به‌طور متوسط ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبنای معاملات بود.
فعال بازار طلا تاکید کرد: با توجه به اینکه بازار طلا در داخل آرام و داد و ستدها کاهش یافته بود و تقاضا برای خرید سکه کاهشی بود، حباب سکه با میانگین ۱۰۰ هزار تومان برابر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده با توجه به تعطیلات ایام پایانی ماه صفر قیمت‌ها در سطحی که هفته گذشته بود، قرار داشته باشد و تغییرات خاصی نداشته باشیم و بازار آرامی خواهیم داشت.
کد خبر 685953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.