تحقق هدف حمل‌ونقل کربن‌صفر در شهر انگلیسی

شهروندان میدلندز غربی در انگلستان به‌زودی قادر خواهند بود از نرم‌افزار جابه‌جایی به عنوان یک سرویس (MaaS) برای تردد از طریق تمام خودروهای عمومی شهر بهره بگیرند که این کار تحقق اهداف صفر انتشار کربن را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران بخش حمل‌ونقل شهری میدلندز غربی به‌تازگی همکاری خود را با یکی از کمپانی‌های فناوری شهر به منظور ارتقای خدمات تردد خود آغاز کرده‌اند و در نظر دارند عبور و مرور از طریق وسایل نقلیه عمومی را برای شهروندان بهبود بخشند؛ به این امید که افراد بیشتری را به اتخاذ تردد سبز جذب کنند. در این راستا از قابلیت‌های نرم‌افزار جابه‌جایی به عنوان یک سرویس بهره گرفته خواهد شد و به دنبال آن، شهروندان و گردشگران قادر خواهند بود تنها با نصب آن از طریق تمام خودروهای عمومی تنها در یک مکان به عبور و مرور بپردازند. برنامه‌ریزان میدلندز غربی علاوه بر تمرکز بر ترویج تردد از طریق خودروهای عمومی میان مردم، بهبود دسترسی به یک سیستم حمل‌ونقل یکپارچه را برای سفر به حومه‌های شهر به عنوان هدف دیگر خود از اجرای رویکرد جدید معرفی کرده‌اند.

تحقق هدف کربن‌صفر

ارتقای تجربه مسافران، ایجاد فرصت پرداخت یکپارچه هزینه سفرها و کمک به تحقق اهداف صفر انتشار کربن در منطقه از طریق تشویق شهروندان به اتخاذ تردد سبز از مهم‌ترین مزایای توسعه نرم‌افزار جابه‌جایی به عنوان یک سرویس به‌شمار می‌رود، ضمن این‌که کاربران می‌توانند از این نرم‌افزار برای طراحی سفرهای خود، دریافت برخط و زمان واقعی اطلاعات سفر، رزرو جا و دسترسی به گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل شامل اتوبوس‌ها، ترامواها، قطارها، پیاده‌روی، دوچرخه‌های اشتراکی، تاکسی‌ها، خودروهای اشتراکی و حتی محل پارک مناسب بهره گیرند. در واقع، شهروندان و گردشگرانی که این نرم‌افزار را روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند خود نصب می‌کنند، تنها با وارد کردن مقصد سفر خود به بهترین، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و پایدارترین روش‌ها و مسیرهای تردد دسترسی پیدا کنند و پس از انتخاب گزینه مورد نظر خود، به آغاز سفر خود بپردازند.

مدیران میدلندز غربی امیدوار هستند که رویکرد جدید آن‌ها انقلابی را در عبور و مرور شهر به وجود آورد و از طریق ارائه اطلاعات لازم سفر، شهروندان را به اتخاذ تردد سبز سوق دهد.

تحقق هدف حمل ‌ونقل کربن‌صفر در شهر انگلیسی

کد خبر 671409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.