ریزش قیمت طلا و سکه در بازار / طرح جدید ۳۶۵ هزار تومان ارزان شد

در روز جاری بازار سکه روند نزولی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با افت بیش از ۳۶۵ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح جدید با کاهش ۱۰۵ هزار تومانی، ۲۵ میلیون تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۹۳۹ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۳۹۹ ریال معامله شد. قیمت یورو ۴۵۰ هزار و ۱۸۲ ریال و حواله آن ۴۰۹ هزار و ۲۵۷ ریال خرید و فروش شد.

در بازار طلا انس جهانی با کاهش ۱۵.۶۴ دلاری به ۱۹۳۳ رسید و ریزش قیمت را به طلا و سکه تشدید کرد، بر این اساس قیمت مظنه تهران با کاهش ۱۰۶ هزار و ۴۳۷ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۵ هزار تومان رسید، طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت اندکی را تجربه کرد و دو میلیون و ۳۱۲ هزار تومان معامله شد. طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نزولی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با افت بیش از ۳۶۵ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح جدید با کاهش ۱۰۵ هزار تومانی ۲۵ میلیون تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام ۱۰۰ هزار تومان ارزان شدند و به ترتیب به قیمت‌ها ۱۵ میلیون و ۵۰۰، ده میلیون و ۵۰۰ و شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیدند.

کد خبر 668674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.