کاهش وزن با مصرف سرکه سیب ممکن می‌شود

نتایج چندین مطالعه انجام شده نشان می‌دهد مصرف سرکه سیب به کاهش وزن افراد کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرکه سیب از سیب‌هایی که تخمیر می‌شوند، به دست می‌آید و به دلیل دارا بودن اسیداستیک و دیگر ترکیبات، در مقادیر کم و به صورت رقیق شده مصرف می‌شود. نتایج چندین مطالعه انجام شده نشان می‌دهد مصرف سرکه سیب به کاهش وزن افراد کمک می‌کند.

سرکه سیب چه تأثیری بر بیماری دیابت دارد؟

نتایج مطالعه‌ای که در مجله Diabetes منتشر شده است، نشان می‌دهد افراد مبتلا به دیابت که سرکه سیب مصرف می‌کنند، بلافاصله پس از مصرف آن، شاهد کاهش سطح گلوکز، انسولین و تری‌گلیسیرید خون هستند. لازم است مطالعات بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا اثرات طولانی‌مدت سرکه بر دیابت مشخص شود.

آیا سرکه سیب عوارض جانبی دارد؟

هر چیزی که بیش از حد مصرف شود، بدون توجه به فواید سلامتی که ارائه می‌دهد، به‌طور قطع تأثیر منفی بر بدن خواهد داشت. بنابراین توصیه شده است که هرگز سرکه سیب را بدون رقیق کردن مصرف نکنید. همچنین، مصرف زیاد سرکه سیب می‌تواند باعث کاهش سطح پتاسیم بدن شود.

سرکه سیب باعث کاهش سطح کلسترول می‌شود؟

متخصصان معتقدند که مصرف سرکه سیب سطح کلسترول خون را کاهش می‌دهد. البته در صورتی که درگیر مشکل کلسترول بالا هستید با پزشک مشورت کنید و درمان آن را آغاز کنید. درمان کلسترول بالا با مصرف دارو و تغییر سبک زندگی ممکن خواهد بود.

کد خبر 665817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.