قیمت تبلت امروز ۱۷ بهمن‌ + دانلود لیست سامسونگ و لنوو

آخرین قیمت تبلت‌های سامسونگ و لنوو برای یافتن ارزان‌ترین قیمت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود پیشرفت طراحی و امکانات تلفن‌های همراه، تبلت همچنان جایگاه ویژه‌ای در زندگی مردم دارد، زیرا صفحه گوشی برای خواندن کتاب، تماشای فیلم و کارهایی از این دست، ممکن است خسته‌کننده باشد، از طرفی، حمل لپ‌تاپ نیز آسان نیست؛ بنابراین تبلت همچنان گزینه‌ای مناسب و تکنولوژی محبوبی است.

در ادامه لیست مدل‌های مختلف تبلت‌های سامسونگ و لنوو را در بازارهای ایران به همراه قیمت‌های روز آن‌ها مشاهده می‌کنید:

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین تبلت‌

تبلت Galaxy Tab S8 Ultra

سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra یکی از تبلت‌های پرچم‌دار این شرکت است که بدون هیچ تعریف اضافی باید گفت که از مشخصات فنی قدرتمند و بسیار خوبی بهره برده است. این تبلت به صفحه نمایش بسیار باکیفیتی با ابعاد ۱۴.۶ اینچ و رزولوشن ۱۸۴۸×۲۹۶۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است؛ صفحه نمایشی که به لطف رزولوشن بسیار خوب، نمایش ۲۴۰ پیکسل در هر اینچ و البته حداکثر نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز، کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌کند.

شاید نباید از یک تبلت توقع بهره بردن از سنسورهای دوربین قدرتمند را داشته باشید، اما سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra در این بخش هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. در قسمت پشتی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) و سنسور ۶ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide)، سنسورهای دوربین دوگانه این تبلت را تشکیل می‌دهند. از نکته‌های جالب‌توجه این تبلت، بهره بردن از دو سنسور دوربین سلفی است. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی از نوع عریض و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض، برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده‌اند.

اما در بخش مشخصات سخت‌افزاری اتفاق بسیار جالبی رخ داده و این تبلت به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون هشت نسل یک (Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1) مجهز شده است؛ پردازنده‌ای که نه‌تنها به‌راحتی از پس اجرای نرم‌افزارهای کاربردی و محبوب برمی‌آید، بلکه در اجرای بازی‌های سنگین مانند کال‌آف‌دیوتی موبایل، آسفالت ۹ و PUBG Mobile هم کارکرد بسیار خوبی دارد. در انتها به باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسیم، که سبب شده این تبلت به‌ازای هر بار شارژ صددرصدی، طول عمر مفید (زمان آماده‌به‌کار) بسیار خوبی را ارائه کند.

همچنین لازم به ذکر است که این گوشی توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۴۵ وات را دارد و این قابلیت، توانایی شارژ صفر تا صددرصدی باتری این گوشی هوشمند در مدت زمان ۸۲ دقیقه را دارد. باید بدانید که این تبلت قدرتمند به قلم هوشمند و بسیار پرکاربرد S-Pen سامسونگ مجهز شده است، که این قلم قابلیت تشخیص دستور حرکات و استفاده به عنوان ریموت‌کنترل را هم دارد.

در ادامه لیست قیمت مدل‌های مختلف تبلت را طی بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته مشاهده می‌کنید:

دانلود لیست قیمت تبلت (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 639120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.