برگزیدگان جشنواره تئاتر اصفهان معرفی شدند/ دو اثر منتخب در مسیر جشنواره فجر

جشنواره تئاتر اصفهان در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه، طراحی پوستر، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، طراحی نور و موسیقی، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی در تالار هنر اصفهان امروز دوشنبه بیست‌ویکم آذر در تالار هنر این شهر برگزار شد و برترین‌های خود را در بخش‌های مختلف شناخت.

در بخش پوستر و بروشور، نمایش «قصه‌های قلعه قرمز» شایسته تقدیر شناخته، و از مهدی زاهدی تقدیر شد.

در بخش طراحی نور، احسان جانمی با تئاتر «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» شایسته تقدیر شناخته شد.

موسیقی، بخش دیگر این رویداد هنری بود که دو نمایش «بل و اختراع دردسرسازش» و «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» به ترتیب از محمد نادری و محمد عیاد شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش طراحی صحنه، پویان عطایی برای «میشو سوزوکی» شایسته تقدیر شناخته شد و رتبه برتر این بخش به نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» از احسان جانمی رسید.

در بخش بازیگری زن، فاطمه حسنی و شیرین ریاضی به ترتیب برای بازی در نمایش‌های «قصه‌های قلعه قرمز» و «بل و اختراع دردرسرسازش» شایسته تقدیر شناخته شدند. همچنین در همین بخش، الهام زنجانی از نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» رتبه سوم، مائده وحید از نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» رتبه دوم و رزیتا کروندی با بازی در «میشو سوزوکی» رتبه دوم، و نکیسا رسا، بازیگر زن تئاتر «پیله‌ام در کرم ابریشم» عنوان نخست بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره تئاتر استانی را از آن خود کردند.

در بخش بازیگری مرد، علی علی‌محمدی و فرزام مختاری به ترتیب از نمایش‌های «قصه‌های قلعه قرمز» و «میشو سوزوکی» شایسته تقدیر شناخته شدند. احمد شکرانه و امین طاهری به ترتیب از نمایش‌های «چاقوی دم‌کرده شب» و «میشو سوزوکی» رتبه سوم، حسین اصفهانی و امید صالحی به‌طور مشترک به ترتیب از دو نمایش «بل و اختراع دردسرسازش» و «مرگ نابهنگام یک خیار» دوم شدند. امین پناهی با بازی در «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» توانست به‌عنوان برترین بازیگر مرد این دوره از جشنواره معرفی شود و از او تقدیر شد.

در بخش کارگردانی، احسان جانمی کارگردان نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» اول شد. رتبه دوم این بخش نیز به پویان عطایی برای نمایش «میشو سوزوکی» رسید و مصطفی جعفری هم با «قصه‌های قلعه قرمز» عنوان سومی بخش کارگردانی را کسب کرد. احمد دهقان هم در همین بخش، با اثر «بل و اختراع دردسرسازش» شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین رتبه اول بخش نویسندگی به احسان جانمی برای نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» رسید و زینب زاولان با نمایش «قصه‌های قلعه قرمز» و احمد دهقان نویسنده نمایش «بل و اختراع درسرسازش» به ترتیب عناوین دوم و سوم این بخش را کسب کردند.

هیئت داوران جشنواره سی‌وچهارم تئاتر اصفهان، دو نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» و «میشو سوزوکی» را به‌عنوان برگزیدگان این هیئت، به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان، با حضور مسئولان و هنرمندان در تالار هنر این شهر برگزار شد.

کد خبر 626266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.