جشنواره عکس "طبیعت ناژوان"؛ فرصتی برای طبیعت‌گردی

جشنواره عکس "طبیعت ناژوان" از سوی اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان، کانون عکس و کانون عکاسان خبری در ۲ بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، علیرضا مساح با اعلام این خبر اظهار کرد: ناژوان به عنوان یکی از مناطق زیبا و طبیعی مورد علاقه مردم اصفهان، همواره یکی از تفریحات شهروندان بوده است.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: ناژوان به‌ویژه در پایان فصل پاییز و اوایل فصل زمستان جاذبه‌های بسیاری دارد. زیبایی‌های طبیعت پاییزی، حضور مردم و کوچه‌باغ‌های تاریخی و حضور پرندگان و سایر گونه‌ها جزو زیبایی‌ها و جاذبه‌های ناژوان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره عکس طبیعت ناژوان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و شوق در میان شهروندان است تا از فضایی که از سوی شهرداری اصفهان آماده شده استفاده کنند و همچنین به خاطره‌سازی با تصاویر منطقه ناژوان در فصل پاییز بپردازند. شاید بعضی افراد زیبایی‌های ناژوان را محدود به فصل‌هایی مانند بهار بدانند اما پاییز و زمستان نیز از جمله زمان‌های خاص و زیبای ناژوان است که می‌توان از این محیط استفاده‌های زیادی برد که ثبت عکس یکی از آن‌ها است.

مساح ادامه داد: این تصاویر می‌تواند در آینده برای معرفی شهر اصفهان و منطقه ناژوان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با برگزاری این جشنواره می‌توانیم گردشگری در حوزه طبیعت‌گردی را در محدوده شهر اصفهان ترویج دهیم و مردم را به بهانه عکاسی به حضور در این منطقه ترغیب کنیم.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هشتم دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس طبیعت ناژوان است و نتایج این جشنواره و برگزیدگان آن ۱۲ دی‌ماه اعلام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای ارسال آثار و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۹۴۵۹۶۹۶ تماس بگیرند.

جشنواره عکس "طبیعت ناژوان"؛ فرصتی برای طبیعت‌گردی

کد خبر 544731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.