۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
پرده آخر تئاتر استان اصفهان

پس از سه روز رقابت نفس‌گیر آثار راه‌یافته به سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان، امروز (دوشنبه) با معرفی دو اثر برگزیده، این جشنواره در تالار هنر به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان جمعه، هجدهم آذر در دو مکان تالار هنر و حوزه هنری اصفهان آغاز به کار کرد. آبان‌ماه سال جاری ۱۸ اثر نمایشی از هشت شهرستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد در نهایت هشت اثر نمایشی توسط هیئت بازبینی جشنواره جهت حضور و اجرا پذیرفته شد.

هشت اثر راه‌یافته به این دوره از جشنواره شامل «قصه‌های قله قرمز» به کارگردانی مصطفی جعفری از شهرستان خمینی‌شهر، «مرگ نابهنگام خیار» به کارگردانی امید صالحی از شهرستان نجف‌آباد، «میشو سوزوکی» به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان، «چاقوی دم‌کرده شب» به کارگردانی احمد شکرانه از شهرستان نجف‌آباد، «خواب‌هایم سراغ تور را می‌گیرند» به کارگردانی احسان جانمی از اصفهان، «پیله‌ام در کرم‌های ابریشم» به کارگردانی هادی عسگری از شاهین‌شهر و «بل و اختراع دردسرسازش» به کارگردانی احمد دهقان از اصفهان بود.

از میان‌هشت اثر راه‌یافته به جشنواره هفت اثر در پلاتو و یک اثر اجرای صحنه‌ای داشت که آخرین اجرای این دوره از جشنواره شب گذشته، یکشنبه بیستم آذرماه در تالار هنر به صحنه رفت.

پس از سه روز اجرای تئاتر و حضور اهالی تئاتر استان اصفهان برای تماشای آثار راه‌یافته، امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه_ ساعت ۱۸ در تالار هنر با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان خواهد داد و قرار است دو اثر برگزیده به چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شوند.

کد خبر 626112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.