علاقه‌مندان به بخش خیابانی فجر لوح فشرده فیلم آثار را ارسال کنند

علاقه‌مندان به شرکت در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر که امکان بارگذاری فیلم آثار خود در سامانه جشنواره را ندارند، می‌توانند فیلم آثار خود را در لوح فشرده به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی تئاتر فجر، پایان آبان‌ماه آخرین مهلت بارگذاری فیلم آثار بخش خیابانی تئاتر فجر در سایت جشنواره است. این در حالی است که برخی گروه‌های متقاضی شرکت در این بخش همچنان موفق به این کار نشده‌اند، از این‌رو دبیرخانه جشنواره امکان ارسال فیزیکی لوح فشرده اثر را فراهم کرده است.

به این ترتیب این دسته از گروه‌های متقاضی شرکت در بخش خیابانی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌توانند فیلم آثار را به نشانی تهران خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک ۱۰ ارسال کنند.

بر اساس گاه‌شمار بخش خیابانی فراخوان جشنواره، آخرین مهلت بارگذاری یا ارسال لوح فشرده آثار یکم آذرماه ۱۴۰۱ است و اسامی منتخب مرحله اول بیستم آذرماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

بازبینی حضوری فیلم‌های ارسالی منتخب نیز از یکم دی‌ماه لغایت پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد. نتایج نهایی هم پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

بر اساس متن فراخوان جشنواره در بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی به جز بخش میهمان، تمام آثار این بخش که به‌طور مشخص برای جشنواره تولید شده‌اند در رقابت قرار خواهند گرفت.

این آثار یا به صورت مستقیم با ارسال فیلم اثر به دبیرخانه مجوز حضور در این بخش را دریافت خواهند کرد  یا از طریق معرفی جشنواره‌های ملی به عنوان برگزیده به این بخش دعوت خواهند شد. چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همزمان با ایام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 617045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.