تئاتر هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد

دبیر جشنواره تئاتر فجر گفت: هنر تئاتر، چه ما باشیم و چه نباشیم، مثل زندگی ساری و جاری است و تاثیر خود را بر جامعه می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش زارعی امروز دوشنبه بیست‌ویکم آذر در اختتامیه سی‌وچهارمین دوره تئاتر استانی در تالار هنر اصفهان، اظهار کرد: از همه افراد و گروه‌هایی که چراغ هنر تئاتر را روشن نگه داشتند و در این رویداد هنری شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: این افراد و گروه‌ها به حرف‌هایی که دوستان دیگر تئاتری می‌زدند، گوش ندادند. درود بر شما که چراغ سالن‌های تئاتر اصفهان را روشن نگه داشتید و سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان را برگزار کردید.

دبیر جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه تئاتر هیچ زمانی متوقف نمی‌شود، ادامه داد: تئاتر، چه ما باشیم و چه نباشیم، مثل زندگی ساری و جاری است و تاثیر خود را بر جامعه می‌گذارد. اینکه ما کار کنیم یا کار نکنیم، اتفاقی برای تئاتر ایران نمی‌افتد و دیدیم و شاهد بودیم که ۳۵ جشنواره مختلف تئاتر در استان‌های مختلف کشور باشکوه برگزار شد.

وی تاکید کرد: به یاری خداوند متعال، چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با قدرت و با همیاری و همکاری هنرمندان تئاتر برگزار می‌شود و می‌بینید که هیچ اتفاقی برای تئاتر ایران رخ نخواهد داد و این هنر قدیمی همچنان به راهش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی اصفهان نیز، سال گذشته اواخر آبان برگزار شد و دو نمایش «دویچلند» به کارگردانی هومن حیدری و «یک اتفاق ساده» به کارگردانی فاطمه کاظمی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

کد خبر 626253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.