قیمت گوشی‌ شیائومی + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۸ آذر)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در رنج قیمت‌های متفاوتی دارد و همین عامل موجب شده اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به سمت شیائومی روی بیاورند.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A دو سیم‌کارت

  • رم: دو گیگابایت
  • فناوری صفحه‌نمایش: IPS
  • اندازه :۶.۵۳ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: 10 Android
شرکت شیائومی به‌تازگی دو عضو ارزان‌قیمت از خانواده «Redmi 9» را معرفی کرده است. گوشی Redmi 9A یکی از این گوشی‌ها است که مانند نسخه‌های قبلی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برخوردار است.
صفحه‌نمایش گوشی Redmi 9A از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود ۸۱ درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است.

ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک مجهز شده که با پردازنده هشت هسته‌ای و قدرتمند Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است. حافظه رم با ظرفیت دو گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.

برای این گوشی حافظه داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل ارتقا است. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان ۱۰ وات و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

گوشی‌های سری Redmi شرکت شیائومی از گوشی‌های میان‌‎رده ولی بسیار پرطرفدار این شرکت هستند. درواقع شیائومی با تولید سری گوشی‌های Redmi، تولیدکنندگان چینی و کره‌ای مانند هوآوی و سامسونگ را در گوشی‌های میان‌رده به مبارزه طلبیده است. شیائومی با به‌کارگیری صفحه‌نمایش‌های HD Plus در این سری از گوشی‌های خود، رقیبان خود را به چالش کشیده است و باعث‌شده تا کاربران با صرف هزینه‌ای که برای یک گوشی میان‌رده پرداخت می‌کنند صاحب گوشی با نمایشگر مطلوبی شوند.

گوشی Redmi 9A یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند شیائومی به حساب می‌آید که هم قیمت مناسبی دارد و هم امکانات نسبتاً خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با این حال با گوشی میان‌رده‌ای مواجه هستید که شاید عملکرد خیلی خوبی نسبت به گوشی‌های پرچمدار نداشته باشد، اما برای انجام دادن کارهای روزانه مناسب است و ظاهر جذاب و زیبایی دارد.

اگر بخواهیم به‌صورت کاملاً فنی و دقیق به مهمترین بخش‌های داخلی سخت‌افزاری گوشی که تراشه، پردازنده، پردازنده گرافیکی و حافظه‌ها هستند به طور خلاصه نگاهی داشت، می‌توان گفت که گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت به تراشه MediaTek Helio G25 (12 nm) Chipset مجهز شده است.

این تراشه با پردازنده مرکزی Octa-core Cortex-A53 CPU فرکانس‌های دو گیگاهرتز را در خود قرار داده که بتواند سرعت و قدرت عملیاتی مطلوبی را برای گوشی را فراهم کند. روی این تراشه از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 GPU هم استفاده‌شده است که می‌توان با آن کارها و بازی‌های گرافیکی معمولی را هم انجام داد.

باید به این اشاره داشته باشیم که پردازنده این گوشی ۶۴ بیتی بوده و دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به پردازنده‌های ۳۲ بیتی است. ۲ گیگابایت حافظه رم هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته‌شده است. سازندگان Redmi 9 برای این مدل از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کرده‌اند. در آزمایشات نشان‌داده شده است که این گوشی با این مقدار حافظه و RAM می‌تواند به راحتی پاسخ گوی نیازهای عمومی شما باشد.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های شیائومی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 625401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.