ابتلای دوسوم زنان بالای ۶۰ سال به پوکی استخوان/ ۷۸۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل

زیر تیغ، ماجرای گرگ‌های ناژوان به کجا رسید؟، دادگاه رسیدگی به پرونده عاملان شهادت سه نیروی مدافع امنیت در اصفهان برگزار می‌شود، دوسوم زنان بالای ۶۰ سال پوکی استخوان دارند، ۷۸۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل داریم و ۱۹.۲ درصد مدارس به بازسازی و نوسازی نیاز دارد را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز چهارشنبه شانزدهم آذر سرویس جامعه به شرح زیر است:

در جامعه فعلی، تصویری از جسم ارائه می‌شود که منجر به تغییر طرح‌واره بدن شده و افراد فکر می‌کنند جسم آن‌ها آن‌گونه که باید، نیست. تأثیرات فرهنگی و اجتماعی درنتیجه رسانه، مد و صنعت باعث شده است که افراد به هر قیمتی در پی جذابیت ظاهری باشند و مدام خود را به دست تیغ جراحی بسپارند.

بیشتر بخوانید

مدیر کل حفاظت از محیط‌زیست استان اصفهان درباره تلاش محیط‌بانان برای زنده‌گیری گرگ‌های مشاهده‌شده در منطقه ناژوان توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به صدور کیفرخواست عاملان شهادت سه نیروی محافظ امنیت در اصفهان، از برنامه‌ریزی برای برگزاری دادگاه علنی آن‌ها در روزهای آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان گلستان از پلمب ۱۰ مؤسسه غیرمجاز حقوقی در گرگان خبر داد.

بیشتر بخوانید

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌های ابلاغی و موارد برنامه‌ریزی‌شده، همکاری بیشتر با رسانه‌ها در دستورکار قرار گرفت. از این رو به این نتیجه رسیدیم که هرچه کمتر با رسانه‌ها در ارتباط باشیم، بیشتر متضرر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز گفت: اقدامات و نیازهای موجود در حوزه مدرسه‌سازی باید دسته‌بندی و جمع‌آوری شود. بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راهور استان اصفهان یکی از رویکردهای پلیس را هوشمندسازی در حوزه ترافیک دانست و گفت: مسئله ترافیک موضوع سخت و پیچیده‌ای است که تجهیز پلیس به تجهیزات هوشمند ترافیکی می‌تواند برای کاهش تصادفات مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: شیوع پوکی استخوان در جمعیت بالای ۶۰ سال بیش از ۴۲ درصد است. دوسوم زنان بالای ۶۰ سال به پوکی استخوان مبتلا هستند.

بیشتر بخوانید

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۸۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل داریم که باید برای کم شدن تعداد این کودکان تدابیری اندیشیده شود. در همین راستا، در بودجه سال ۱۴۰۲ مقرر شده است به این حوزه بودجه‌ای اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 625233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.