۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
«به وقت نوجوانی» در خط پایان

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان گفت: از ۳۰ نفر از برترین نوجوانان شرکت‌کننده در پاتوق «به‌وقت نوجوانی» در این رویداد تقدیر خواهد شد.

صدیقه چگونیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اختتامیه طرح چندجانبه و خلاقانه «به‌وقت نوجوانی» روز پنجشنبه _دهم آذرماه_ در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۸۰۰ نوجوان در این طرح ثبت‌نام کردند که به برگزیدگان، در روز اختتامیه _پنجشنبه دهم آذرماه_ جوایز و هدایایی اهدا خواهد شد.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح «به‌وقت نوجوانی» با همکاری معاونت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه اصفهان اجرا شد. در این طرح استعدادیابی از بین نوجوانان و آماده کردن آن‌ها برای حضور در رویدادهای گوناگون و همچنین تقویت مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی در این گروه سنی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش روحیه نشاط و شادابی و حمایت از تولیدات و دستاوردهای هنری و فرهنگی نوجوانان در قالب تشکیل کانون‌های تخصصی انجام شد، ادامه داد: تئاتر، نقاشی، فیلم، انیمیشن، آواها و نواها، خوشنویسی، رسانه، قرآن و نهج‌البلاغه، شعر و ادبیات، باشگاه کتاب‌خوانی، کتاب‌ساز و مخترعان از جمله کانون‌های تخصصی این رویداد بودند.

چگونیان با بیان اینکه در این کانون‌ها تنها به مسائل آموزشی پرداخته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از رویداد به مباحث اجرایی و عملی اختصاص دارد تا فرد نوجوان بتواند، بیش از پیش توانایی‌های خود را بشناسد و در مسیر استعدادهایش بکوشد.

«به وقت نوجوانی» در خط پایان

وی اظهار کرد: از ۳۰ نفر از برترین نوجوانان شرکت‌کننده در طرح پاتوق به‌وقت نوجوانی در این رویداد تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به‌عنوان تسهیلگر اجرای رویداد «به وقت نوجوانی» توسط نوجوانان فعالیت می‌کند.

کد خبر 623537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.