زنانگی فراموش شده در سومین نشست «عصرهای رسانه»

مدیر  فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: سومین نشست از سلسله نشست‌های عصرهای رسانه در قالب اکران مستند« شهر نو» به موضوع حجاب، وقایع و ناآرامی‌هایی که در ایران اتفاق افتاده می‌پردازد.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سومین نشست از سلسله نشست‌های عصرهای رسانه روز پنجشنبه-پانزدهم دی‌ماه- در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه به روال سلسله نشست‌های عصرهای رسانه، اکران مستندی که از تولیدات جنجالی و به روز کشور را خواهیم داشت و در ادامه مناظره‌ای با حضور میهمانان دعوت شده به رویداد برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان، عنوان مستند سومین رویداد عصرهای رسانه را «شهر نو» عنوان کرد و گفت: مستندی که اشاره شد به موضوع حجاب، وقایع و ناآرامی‌هایی که در ایران اتفاق افتاده می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این مستند جدید بوده و همین اواخر در دل جریان‌ها و آشوب‌های اخیر تولید شده است. محمدحسین بادامچی دارای مدرک دکترای جامعه شناسی و فاطمه دلاوری، دکتری فلسفه در این برنامه، به مسئله زنانگی فراموش شده می‌پردازند و موضوع حجاب و مستند شهر نو به‌عنوان سوژه اصلی اتفاقات اخیر در ایران را تحلیل، واکاوی و بررسی می‌کنند.

زنانگی فراموش شده در سومین نشست «عصرهای رسانه»

عابدی با بیان اینکه حضور در این رویداد برای همه علاقه‌مندان و عموم مردم رایگان و آزاد است، اظهار کرد: عصر رسانه از جمله برنامه‌های فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان است که هر ماه اجرا می‌شود و به موضوعات، مسائل و چالش‌های روز ایران اختصاص دارد.

به گزارش ایمنا، فصل اول از سلسله نشست‌های عصرهای رسانه با موضوع دفاع مقدس و جنگ روایت‌ها و فصل دوم با عنوان «شکاف نسلی و چالش‌های دهه هشتادی» برگزار شد.

کد خبر 630825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.