دوره فشرده «آموزش جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین»

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان از برگزاری و نحوه ثبت‌نام فعالین رسانه‌ای در دوره فشرده «آموزش جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین» خبر داد.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره دوره فشرده «آموزش جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین» اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از گذشت چند سال به علت فروکش کردن کرونا امکان سفر به کشور عراق و پیاده‌روی اربعین فراهم شده است، تعداد قابل‌توجهی از ایرانی‌ها برای زیارت به کشور عراق سفر می‌کنند.

وی افزود: هر سال شاهد هستیم که بخش قابل‌توجهی از فعالان حوزه رسانه که در فضای مجازی فعال و تولیدکنندگان محتوا هستند، برای پیاده‌روی اربعین عازم کشور عراق می‌شوند و در کنار انجام مراسم اربعین تولیدات، مستندها و گفت‌وگوهایی نیز دارند، اما به دلیل اشراف نداشتن به زبان عربی در بسیاری از تولیدات رسانه‌ای خود با مشکل مواجه می‌شوند.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان ادامه داد: برای رفع این مشکل فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان اقدام به طراحی دوره فشرده‌ای تحت عنوان «آموزش جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین» کرد که در این دوره پنج جلسه برای آموزش فعالان رسانه‌ای در نظر گرفته شده است و افراد شرکت‌کننده در مجموع به مدت ۱۰ ساعت با جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین با لهجه عراقی آشنا می‌شوند.

دوره فشرده «آموزش جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین»

وی تصریح کرد: این دوره که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود تا بیست‌وهشتم مردادماه مهلت ثبت‌نام دارد و شروع کلاس‌ها پنجم شهریورماه است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق تماس با شماره ۸-۰۳۱۳۵۵۴۴۰۹۶ اقدام کنند.

عابدی با بیان اینکه محدودیتی در ظرفیت کلاس وجود ندارد، اضافه کرد: هزینه دوره آموزشی صد هزار تومان است که در مقایسه با مبلغی که کلاس‌ها و آموزشگاه‌های خارج از شهرداری برگزار می‌کنند، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

وی در پایان گفت: این دوره برای فعالان فرهنگی، تولیدکنندگان محتوا و فعالان رسانه برگزار می‌شود.

کد خبر 596155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.