برگزاری دوره آموزشی «انگلیسی خبر»

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان از برگزاری نخستین دوره فشرده کاربردی و آموزشی «انگلیسی خبر» ویژه خبرنگاران و عکاسان به‌صورت غیرحضوری خبر داد.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فرهنگسرای تخصصی رسانه نخستین دوره فشرده کاربردی و آموزشی «انگلیسی خبر» را ویژه خبرنگاران و عکاسان به مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این دوره در پنج جلسه برگزار خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا پانزدهم شهریورماه با شماره ۸-۰۳۱۳۵۵۴۴۰۹۶ مرکز امور رسانه تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان تصریح کرد: شروع جلسات از بیست‌ویکم شهریورماه است و در پنج هفته متوالی در تاریخ‌های بیست‌وهشتم شهریورماه، چهارم، یازدهم و هجدهم مهرماه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین دوره آموزشی«انگلیسی خبر»

وی اضافه کرد: این دوره با تدریس الهام عابدینی که دارای مدرک مطالعات بریتانیا و تحلیل‌گر حوزه بین‌الملل و مترجم شفاهی و صداوسیما است، برگزار می‌شود.

عابدی با تأکید بر اینکه به‌تمام شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک اعطا می‌شود، گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری که زبان انگلیسی را در حد مقدماتی بدانند قادر به شرکت در این دوره هستند و انتظار می‌رود که تمام اصحاب رسانه که حرفه خبری و روزنامه‌نگاری را به‌طور مستمر انجام می‌دهند، قادر به گفت‌وگو به زبان انگلیسی باشند.

وی ادامه داد: این دوره به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و مقرر شده است که دوره‌های مختلف آموزشی و کاربردی برای اهالی رسانه برگزار شود.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، تکنیک مصاحبه به زبان انگلیسی، تیترخوانی، تحلیل اخبار انگلیسی و خبرنویسی به زبان انگلیسی آموزش داده خواهد شد و هزینه ثبت‌نام در این دوره ۱۰۰ هزار تومان است.

کد خبر 598884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.