اکران انیمیشن اختصاصی هفته کودک در سیتی‌سنتر اصفهان

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان از اکران یک اثر پویانمایی در پردیس سینمایی مجموعه سیتی‌سنتر این شهر، به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفته ملی کودک از شانزدهم مهرماه آغاز شده است؛ بنابراین فرهنگسرای رسانه تصمیم گرفت یک اثر انیمیشن ایرانی را که مورد استقبال در داخل و خارج کشور قرار گرفته برای نوجوانان و کودکان به شکل ویژه و رایگان اکران کند.

به گفته وی، بعد از فرآیند اکران این انیمیشن، تحلیل و نقد آن با مشارکت کودکان و نوجوانان حاضر در سالن و با حضور حمیدرضا محمودی‌نژاد، دکتری مشاوره، روان‌شناس کودک و بازی‌درمانگر برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان افزود: این اکران روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با همکاری پردیس سینمایی سیتی‌سنتر در یکی از سالن‌های سینمایی این مجموعه برگزار خواهد و شهروندان علاقه‌مند به همراه فرزندان خود در این برنامه حضور یابند.

اکران انیمیشن اختصاصی هفته کودک در سیتی‌سنتر اصفهان

وی اظهار کرد: ظرفیت سالن ۲۰۰ صندلی است و به دلیل همین محدودیت فضا بهتر است با هماهنگی قبلی و تماس با شماره تلفنی که اشاره شد در این رویداد حاضر شوند.

عابدی با اشاره به سایر فعالیت‌های فرهنگسرای رسانه اصفهان افزود: این مجموعه در حوزه سواد رسانه و آموزش مهارت‌های رسانه‌ای فعالیت دارد. در طول تابستان یک دوره مهارت‌افزایی حوزه رسانه با عنوان خبرنگاری جیبی برگزار کردیم و استقبال خوبی از این رویداد را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: قرار است با آغاز درس و تحصیل دانش‌آموزان، با همراهی پلیس فتا و آموزش و پرورش بحث آموزش‌های سوادرسانه‌ای را در مدارس شهر را دنبال کنیم.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان با تاکید بر اینکه سواد فضای مجازی از نیازهای ضروری افراد جامعه و خانواده‌ها است اظهار کرد: پس از حضور در مدارس، علاوه بر دانش‌آموزان، آموزش‌های رسانه‌ای به مربیان و والدین را هم در دستور کار قرار می‌دهیم.

کد خبر 611033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.