برگزاری وبینار آشنایی با سواد رسانه‌ای و ابعاد آن

در وبیناری که به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه و انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می‌شود، مخاطبان با کتاب ابعاد سواد رسانه‌ای آشنا می‌شوند.

به گزارش ایمنا، فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه، با اعلام این خبر گفت: سواد رسانه‌ای، به هر فرد توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد انواع پیام‌های رسانه‌ای را می‌دهد و گسترش و تغییر مدوام شبکه‌های اجتماعی، ضرورت اکتساب آن را دو چندان می‌کند.

وی ادامه داد: کتاب «سواد رسانه‌ای» که با ترجمه احسان شاه‌قاسمی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده، منبع آموزشی خوبی زمینه سواد رسانه‌ای به شمار می‌رود. این کتاب، شامل پانزده فصل آموزشی و شش فصل مسئله‌محور است و قصد دارد نشان بدهد که رسانه‌ها چگونه باورها و الگوهای رفتاری افراد را شکل می‌دهند.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه، تصریح کرد: فرهنگسرای تخصصی رسانه، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و همچنین انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف معرفی کتاب «سواد رسانه‌ای» وبینار آموزشی «ابعاد سواد رسانه‌ای» را با حضور احسان شاه قاسمی، مترجم این کتاب که استاد ارتباطات دانشگاه تهران نیز هست، برگزار می‌کنند.

شفیعی خبر داد: علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه _۲۶ آبان‌ماه_ رأس ساعت ۱۵ با استفاده از نشانی https://b2n.ir/isfahan-media شاهد این وبینار رایگان آموزشی باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 535493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.