قیمت گوشی‌ شیائومی + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۸ مهر)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا این برند مدل‌های گوناگون در رنج قیمت‌های متفاوتی دارد و همین عامل موجب شده اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به سمت شیائومی روی بیاورند.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت

باید قبول کنیم که برند شیائومی توانسته است در زمینه گوشی‌های هوشمند عملکرد بسیار درخشانی را از خود به‌نمایش بگذارد. در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت هم شاهد رونمایی محصولات بسیار باکیفیتی بودیم. یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و البته قدرتمند این شرکت، مدل Redmi Note 11 است که می‌توان گفت یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده در این بازه قیمتی است.

در نمای روبه‌رویی صفحه‌نمایش یکدست با طراحی ناچ اینفینیتی O پرچم‌دار گونه‌ای را شاهد هستیم که بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. در جایگاه یک گوشی میان‌رده، باید بگوییم که حاشیه‌های کمی برای صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده و همین امر سبب شده تا ۸۴.۵ درصد از نمای روبه‌رویی را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص دهد.

شیائومی Redmi Note 11 به عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده بسیار باکیفیت این شرکت شناخته می‌شود که به لطف بهره‌برداری از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده دارد.

در نمای روبه‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع «امولد» مجهز شده است. صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت که توانایی ارائه نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز را هم دارد. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میان‌رده در نظر گرفته شده است.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور هشت مگاپیکسل از نوع فوق‌عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن دو مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه Redmi Note 11 را تشکیل می‌دهد. بریدگی دایره‌ای شکل تاچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم شاهد حضور پردازنده میان‌رده، اما قدرتمند اسنپدراگون 680 4G شرکت کوالکام هستیم که در اجرای بازی توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند. شارژر قدرتمند با توان ۳۳ وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع هم توانایی شارژ صفر تا صد درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان ۶۰ دقیقه را دارد.

مشخصات گوشی شیائومی Redmi Note 11 دو سیم کارت

  • رم: شش گیگابایت
  • فناوری صفحه‌نمایش: AMOLED
  • اندازه: ۶.۴۳ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی:2G ،3G، 4G
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: Android 11

دانلود لیست قیمت گوشی‌های شیائومی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 608649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.