قیمت تبلت امروز ۳۱ شهریورماه + دانلود لیست سامسونگ و لنوو

آخرین قیمت تبلت‌های سامسونگ و لنوو برای یافتن ارزان‌ترین قیمت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود پیشرفت طراحی و امکانات تلفن‌های همراه، تبلت همچنان جایگاه ویژه‌ای در زندگی مردم دارد، زیرا صفحه گوشی برای خواندن کتاب، تماشای فیلم و فعالیت‌های این‌چنینی، ممکن است خسته‌کننده باشد و از طرفی حمل لپ‌تاپ نیز آسان نیست؛ بنابراین تبلت همچنان گزینه مناسب و تکنولوژی محبوبی است.

در ادامه لیست مدل‌های مختلف تبلت‌های سامسونگ و لنوو را در بازارهای ایران به همراه قیمت‌های روز آن‌ها مشاهده می‌کنید:

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین تبلت‌

تبلت Galaxy Tab A7 Lite SM-T225

تبلت Galaxy Tab A7 Lite SM-T225 یکی از تبلت‌های میان‌رده سامسونگ به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی و روانه بازار شد. مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متوسط و حضور برخی قابلیت‌های کاربردی Tab A7 را به گزینه‌ای مناسب در میان تبلت‌های میان‌رده تبدیل کرده است. صفحه نمایش Tab A7 صفحه نمایشی ۸.۷ اینچی و از نوع TFT است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با ۱۲۸۰ × ۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با ۱۸۹ پیکسل بر اینچ است. چیپست به کار گرفته شده در Tab A 8.0، چیپست میان‌رده Snapdragon 429 است که از یک پردازنده هشت هسته با کلاک ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 تشکیل شده است.

در نظر گرفته شدن حافظه رم سه گیگابایتی در کنار این چیپست میان‌رده، قدرت پردازشی متوسطی را برای Tab A7 به ارمغان می‌آورد به طوری که این تبلت قادر به اجرا بازی‌ها و برنامه‌های نسبتاً سنگین نیز است. حافظه داخلی Tab A7 برابر با ۳۲ گیگابایت است که البته افزایش آن تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر نیز به کمک کارت‌های حافظه جانبی، امکان‌پذیر است. سامسونگ تبلت جدید خود را به یک دوربین هشت مگاپیکسل در قسمت پشت تبلت و به عنوان دوربین اصلی مجهز کرده، درحالی‌که در قسمت جلو تبلت نیز یک دوربین دو مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی تبلت به کار گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های تبلت میان‌رده و جدید سامسونگ می‌توان به سیستم‌عامل Android 11، درگاه USB Type-C 2.0 و باتری قدرتمند ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. خرید تبلت Samsung Galaxy Tab A7 Lite به کاربرانی که قصد انجام کارهای روزمره خود یا اجرای برخی برنامه‌های نه چندان سنگین را در صفحه نمایش معمولی و باکیفیت Tab A7 Lite دارند و به تماشای فیلم و ویدئو در تبلت نیز علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات تبلت Galaxy Tab A7 Lite SM-T225

  • وزن: ۳۶۶ گرم
  • کابل همراه: USB
  • رم: سه گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • پشتیبانی از کارت حافظه: MicroSDHC
  • رنج اندازه صفحه نمایش: بین هشت تا ۱۰ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G

دانلود لیست قیمت تبلت (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 607092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.