۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
اقامت این هتل برای عکاسان رایگان است!

هتل Rangá برای علاقه‌مندان به عکاسی، ۱۰ روز اقامت رایگان ارائه می‌دهد تا تصاویر زیبای آسمان شب را با لنز دوربین خود ثبت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایسلند کشوری جزیره‌ای در شمال اقیانوس اطلس و سرزمین یخبندان و برف‌ها است. این کشور که کمی پایین‌تر از مدار قطبی قرار دارد به یکی از بهترین مقاصد جهان برای گردشگران تبدیل شده است.

امکانات رایگان هتل Rangá برای عکاسان

یکی از هتل‌های ایسلند برای علاقه‌مندان به عکاسی ۱۰ روز اقامت رایگان ارائه می‌دهد تا تکه‌ای از بهشت را بر روی زمین تجربه کنند و از آسمان نیمه شب عکس بگیرند. همچنین عکاس منتخب، بلیط هواپیمای رفت و برگشت رایگان دریافت خواهد کرد، اما تنها نکته این است که او باید از اواسط ماه می تا اواسط ژوئن در دسترس باشد وعکس‌ها و فیلم‌های وی باید کیفیت بالایی داشته باشند.

مکانی که هتل در آن واقع شده است، ۹۰ دقیقه دورتر از ریکیاویک قرار دارد، دارای رصدخانه مخصوص به خود با دو تلسکوپ پیشرفته و سقفی جمع‌شونده است. هتل Rangá که در کنار رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد، تنها هتل چهار ستاره ایسلند جنوبی است و فضایی گرم و آرامش‌بخش برای مسافران و گردشگران محسوب می‌شود.

اقامت این هتل برای عکاسان رایگان است!

تماشای شفق‌های قطبی برای علاقه‌مندان به عکاسی طبیعت

در اتاق‌های این هتل تابلوهای نقاشی هنرمندان محلی که اغلب مناظر طبیعی و حیات وحش ایسلند را به تصویر می‌کشد، آویزان است. رستوران هتل، کنار رودخانه است و در محوطه بیرون آن٬ حوضچه‌های آبگرم طبیعی وجود دارد که علاقه‌مندان به عکاسی طبیعت می‌توانند از آنجا شفق‌های قطبی را تماشا کنند. به علت دور بودن هتل Rangá از فضای شهر و نورهای مزاحم٬ شفق‌های قطبی به‌راحتی دیده می‌شوند.

چگونگی درخواست برای اقامت رایگان هتل Rangá

عکاسان برای استفاده از این فرصت استثنایی باید فرم درخواست را پر کنند. این فرم سوالاتی درباره تجربه عکاسی، وضعیت واکسیناسیون، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی و سفر قبلی آنها به ایسلند است. در مرحله بعد، متقاضیان باید پاسخ دهند که چرا کاندیدای ایده‌آل برای عکاسی رسمی هتل هستند. آخرین تاریخ درخواست افراد پانزدهم ماه می است.

کد خبر 573426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.