سورشجان ظرفیت احداث اقامتگاه بوم‌گردی را دارد

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری‌ و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری، گفت: شهر سورشجان ظرفیت احداث و راه‌اندازی اقامتگاه بوم‌گردی را دارد.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌_ در نشستی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سورشجان، مرکز بخش لاران شهرکرد، اظهار کرد: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه از توان بخش خصوصی و کمک‌های مردم محلی بهره خواهیم برد.

وی افزود: استفاده از توان مردم و فعالیت‌های اجتماعی شهروندان برای ساماندهی محله‌ها، بافت‌های قدیمی و جدید شهر سورشجان در افزایش جذب مسافران و گردشگران تأثیرگذار است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به وجود خانه‌های قدیمی بزرگ در شهر سورشجان، شهرها و روستاهای بخش لاران، می‌توان نسبت به راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این شهر با هدف افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری، یادآور شد: توجه به توسعه و ترویج تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مناطق مختلف این استان در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد.

سورشجان از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد، در ۱۵ کیلومتری مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری واقع شده است.

کد خبر 573905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.