تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان بوشهر

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: ظرفیت مراکز و تاسیسات اقامتی این استان در ایام عید فطر، صددرصد تکمیل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، وحید جمالی اظهار کرد: آب و هوای مطبوع این روزهای استان در کنار جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، باعث شده است تا گردشگران در تعطیلات عید فطر بوشهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان تصریح کرد: با توجه به افزایش ورود مسافر به استان در قالب مسافرت با خودروی شخصی و همچنین ورود تورهای گردشگری، تمام هتل‌ها، بوتیک هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، بوم‌گردی‌ها و خانه‌های مبله دارای مجوز بوشهر به طور کامل در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، با هماهنگی گروه‌های نظارتی در معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری، بازدیدهای میدانی از تأسیسات اقامتی را به طور مستمر در دستور کار داریم.

جمالی به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در شهرستان گناوه نیز اشاره کرد و افزود: بندر گناوه به دلیل قابلیت تجاری بالایی که دارد، همیشه یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور بوده و با توجه به استقبال خوب مسافران در تعطیلات عید فطر و پر شدن تخت‌های اقامتی در این بندر، مدارس نیز به ظرفیت‌های اقامتی این شهرستان اضافه شده است.

شهرستان ۱۰۵ هزارنفری گناوه، در تعطیلات نوروز امسال رتبه اول ورود گردشگران را به استان بوشهر با جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر کسب کرد.

کد خبر 572959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.