۸۰ هزار گردشگر از امامزاده آقا علی‌ عباس(ع) بادرود دیدن کردند

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود پذیرای ٨٠ هزار مسافر و زائر از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، در طول هفته گذشته بود.

حسین یزدان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نطنز در تعطیلات عید فطر میزبان گردشگران و مسافرانی بود که از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بویژه گلاب، گلاب‌گیری و بقاع متبرکه این خطه دیدن کردند.

وی افزود: بیش از ۱۳۵ هزار گردشگر از اماکن تاریخی، مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری شهرهای نطنز و بادرود بازدید کردند که از این تعداد ٨٠ هزار نفر به بارگاه مقدس آقا علی عباس (ع) بادرود مشرف شدند.

وی گفت: برای ارائه خدمات بهتر، بیش از ۱۵ هزار مسافر در زائرسرا، صحن آستان، رواق‌ها و همچنین مدارس و حسینیه‌ها و مساجد سطح شهر بادرود اسکان یافتند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز، خاطرنشان کرد: در شهرهای نطنز با هماهنگی بین ادارات آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، مسافران و گردشگران در سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و تعدادی از مدارس در تعطیلات عید فطر اسکان یافتند،

یزدان‌مهر همچنین آمار بازدید گردشگران از روستای تاریخی ابیانه و روستاهای برزرود و چیمه رود را بیش از ۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقامتگاه سرای جواهر، سرای مادر، باغ سبب، اقامتگاه میرزایی، باغ صفویه تاج‌آباد و در بخش بادرود روستای سرآسیاب، اقامتگاه دیاوا و کمپ متین‌آباد نیز در این مدت میزبان مسافران بود.

کد خبر 572923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.