فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + فرم، سایت، زمان ثبت نام و قیمت هایما

ایران خودرو فروش فوری بدون قرعه کشی هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک (بخشنامه ۴۴۰۹) را با موعد تحویل سه ماهه آغاز کرد. فرم ثبت نام در سایت ایران خودرو موجود است.

به گزارش ایمنا، ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در آذر ۱۴۰۰ آغاز شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۴۰۹ ایران خودرو، محصولات هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در طرح بدون قرعه کشی از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷/‏۰۹/‏۱۴۰۰‬ شروع شده و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + فرم، سایت، زمان ثبت نام و قیمت هایما

سایت ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

قیمت ایران خودرو

در طرح فروش جدید ایران خودرو، هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۵۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

رنگ محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو محصول هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رنگ‌های خاکستری متالیک، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و ذغالی متالیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک با رنگهای رنگ‌های خاکستری متالیک، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و ذغالی متالیک عرضه می‌شود.

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

نوع خودرو رنگ موعد تحویل قیمت (ریال)

هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک

سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک - خاکستری متالیک - نقره‌های متالیک سه ماهه ۶.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰
هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک - خاکستری متالیک - نقره‌های متالیک سه ماهه ۵.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰

جزئیات ثبت نام ایران خودرو

برای ثبت نام و واریز وجه، لازم است متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد شود و پس از انتخاب خودرو و رنگ نسبت به واریز وجه صرفاً به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات شرکت ایران خودرو، اقدام کند. به واریز وجوه از طریق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نمی‌شود.

۲ -متقاضی می‌بایست پس از دریافت پیامک ردیف قرارداد و بعد از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت) آدرس و کدپستی (و شرکت بیمه‌گر از طریق میز کار مشتری اقدام کند. در غیر این صورت، هرگونه تأخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته ۱: امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر می‌باشد و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

نکته ۲: برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبای مربوط به خود را معرفی نماید.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد. 

فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + فرم، سایت، زمان ثبت نام و قیمت هایما

شرایط فروش ایران خودرو

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. ضمناً متقاضیانی که در بخشنامه‌های قبلی فروش بدون قرعه کشی این محصول (بخشنامه -۴۴۰۲ و ۴۳۹۵) ثبت نام کرده‌اند، امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

۲. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۳. خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده و آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

۴. چنانچه مشتری در یک سال اخیر نسبت به بروز رسانی آدرس محل سکونت خود در سیستم راهور ناجا اقدام نموده و طی این مدت، محل سکونت خود را تغییر نداده است، نیازی به ارائه برگه احراز سکونت ندارد.

۵. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن از جمله تأخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

۶. در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیان (۳ درصد ماهانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۷. در صورت بروز تأخیر در تحویل خودرو، امکان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت.

۸. در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط این بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت ایران خودرو یک‌طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

۹. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می‌باشد و کلیه پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۰. شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

کد خبر 540502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل شفایی ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    10 1
    عالی