قیمت سکه و طلا در یک سال چقدر گران شد + جدول افزایش نرخ

بررسی قیمت سکه و طلا، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نشان می‌دهد که قیمت طلا و سکه در یک سال گذشته بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، مقایسه قیمت طلا و سکه در هفته پایانی بهمن ماه ۱۳۹۹ نسبت به هفته پایانی بهمن ماه ۱۳۹۸ نشان از افزایش چشمگیر قیمت‌ها دارد.

افزایش قیمت طلا و سکه

  • قیمت سکه امامی با ۱۲۸ درصد افزایش از ۵۱ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال در ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به ۱۱۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
  • قیمت سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۰ درصد افزایش از ۵۱ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال در ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به ۱۱۴ میلیون و ۰۱۹ هزار ریال ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
  • قیمت نیم سکه با ۱۴۴ درصد افزایش از ۲۷ میلیون و ۸۰ هزار ریال در ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به ۶۶ میلیون ریال ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
  • قیمت ربع سکه با ۱۷۰ درصد افزایش از ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال در ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
  • قیمت سکه گرمی با ۱۶۵ درصد افزایش از ۹ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال در ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به ۲۵ میلیون ریال در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
  • قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۲۳ درصد افزایش از ۵ میلیون و ۲۹۶ هزار ریال در ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به ۱۱۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: قیمت ارز در یک سال چقدر گران شد + جدول افزایش نرخ دلار و یورو

قیمت سکه و طلا طی یکسال گذشته چقدر گران شد + جدول قیمت

جدول قیمت طلا و سکه

نوع سکه

قیمت (ریال)

درصد تغییر

۲۷ بهمن ۹۸

۲۷ بهمن ۹۹

سکه امامی

۵۱۸۶۰۰۰۰

۱۱۸۳۲۰۰۰۰

۱۲۸

سکه تمام بهار آزادی

۵۱۷۷۰۰۰۰

۱۱۴۰۱۹۰۰۰

۱۲۰

نیم سکه

۲۷۰۸۰۰۰۰

۶۶۰۰۰۰۰۰

۱۴۴

ربع سکه

۱۶۲۵۰۰۰۰

۴۳۸۰۰۰۰۰

۱۷۰

سکه گرمی

۹۴۴۰۰۰۰

۲۵۰۰۰۰۰۰

۱۶۵

هرگرم طلای ۱۸ عیار

۵۲۹۶۰۰۰

۱۱۸۳۱۰۰۰۰

۱۲۳

کد خبر 475226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.