بررسی چالش‌محله‌های منطقه ۴ اصفهان/ شیوه‌نامه‌ها ملاک پاسخ به سامانه ۱۳۷ باشد

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: عوامل اجرایی مناطق تعامل با سایر واحدها و اجرای شیوه‌نامه‌های ابلاغی را ملاک پاسخگویی به پیام‌های ۱۳۷ قرار دهند تا عملکرد یکپارچه آن‌ها موجب شفافیت، رضایتمندی و تسهیل بیشتر امور مربوط به شهروندان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _سه‌شنبه یازدهم شهریور_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نمی‌توان منکر اقدام و تلاش شبانه‌روزی نیروهای اجرایی شهرداری اصفهان شد و این موضوع از دید مردم پنهان نمی‌ماند، اظهار کرد: برای اداره ارتباطات مردمی در مرحله ارزیابی عملکرد مناطق، پاسخگویی صحیح، بهنگام و کامل مدنظر است و همواره بر پایبندی به این اصول تاکید داریم، بنابراین باید در کنار اقدامات مجدانه‌ای که انجام می‌شود، پایبندی به ملاک‌های ارزیابی عملکرد نیز در دستورکار مناطق باشد.

وی با تاکید بر لزوم حرکت به سمت رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از عملکرد شهرداری افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان همین موضوع است، بنابراین تجارب ۲۰ ساله این اداره در ارزیابی عملکرد مناطق شهری تبدیل به ساختاری شده است که بهترین نمود را از عملکرد آن‌ها ارائه می‌دهد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آنچه بیش از رتبه‌بندی و امتیاز واحدهای اجرایی برای مجموعه ارتباطات مردمی اهمیت دارد، رضایتمندی مردم است، زیرا نبود رضایت مردم حتی در کوچک‌ترین اقدامات بر ذهنیت شهروندان از شهرداری تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با پیگیری اداره ارتباطات مردمی چندین شیوه‌نامه در معاونت‌های شهرداری تدوین و ارائه شده که در تسهیل چرخه پیام‌ها بسیار مؤثر بوده است؛ این موضوع شامل کوچک‌ترین اقدامات نظیر آسفالت عقب‌نشینی و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد تا موضوعات کلان مناطق و معاونت‌ها همچون رفع مشکلات حقوقی با شرکت‌های پیمانکار که به‌طور مستقیم در خدمات روزمره شهرداری خلل ایجاد می‌کردند نیز می‌شود.

رفیعی با تاکید بر اهمیت تعامل بین‌بخشی در تعیین تکلیف زودتر درخواست‌های شهروندی خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی مناطق تعامل با سایر واحدها و اجرای شیوه‌نامه‌های ابلاغی را ملاک پاسخگویی به پیام‌های ۱۳۷ قرار دهند تا عملکرد یکپارچه آنها موجب شفافیت، رضایتمندی و تسهیل بیشتر امور مربوط به شهروندان شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست چالش‌محله‌های منطقه ۴ شهرداری اصفهان همچون تکدی‌گری، ساماندهی سگ‌های بدون صاحب، موضوعات عمرانی شهرک روشن دشت و وضعیت فعالیت پل‌های مکانیزه خیابان بزرگمهر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

کد خبر 901140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.