صف انتظار تماس با سامانه ۱۳۷ به صفر رسیده است

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه صف انتظار تماس با سامانه ۱۳۷ به صفر رسیده است، گفت: از شامگاه گذشته (چهارشنبه) تاکنون تنها دو تماس از دسته رفته داشته‌ایم و در حداقل زمان ممکن پاسخگوی شهروندان و مسافران نوروزی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد قاسمی در حاشیه بازدید معاون دادستان و اعضای ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ نفر به کارکنان سامانه ۱۳۷ اضافه شده‌اند و در قالب سه شیفت به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی گردشگران و شهروندان هستند.

وی افزود: نیروهای اضافه شده به این سامانه دارای کارت گردشگری هستند و این موضوع موجب می‌شود تا اطلاع‌رسانی آن‌ها در زمینه معرفی اماکن گردشگری این کلان‌شهر به مسافران نوروزی، با کیفیت بالاتری انجام شود.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: گردشگرانی که مراکز اسکان و راه‌های رفت و آمد توسط حمل‌ونقل به آن‌ها معرفی می‌شود، از آن‌ها بازخوردگیری خواهد شد.

قاسمی گفت: تمام لینک‌های گردشگری و اقامتی مورد نیاز گردشگری از جمله ستاد هدایت و ورزشگاه‌های شهرداری همراه با لینک مسیریابی در اپلیکیشن نشان برای آن‌ها ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۲ هزار تماس با این سامانه ۱۳۷ برقرار شده که ۶۵۰۰ تماس‌ها از سوی گردشگران بوده و دیگر تماس‌ها مربوط به شهروندان اصفهانی است، همچنین نوروز سال گذشته حدود ۱۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی در هر سه شیفت برای کارکنان ۱۳۷ در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه صف انتظار تماس با سامانه ۱۳۷ به صفر رسیده است، گفت: از شامگاه گذشته _هشتم فروردین_ تا کنون تنها دو تماس از دسته رفته داشته‌ایم و در حداقل زمان ممکن پاسخگو هستیم، همچنین نشانی تمام مراکز در سریع‌ترین زمان ممکن به مسافران ارائه خواهد شد.

کد خبر 740037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.