بهبود دسترسی لندنی‌ها به تردد مقرون‌به‌صرفه با سوپرلوپ‌ها

شبکه خدمات اتوبوس سریع لندن، سوپرلوپ، اکنون به‌طور کامل فعال است و کل پایتخت انگلستان را در بر می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شبکه حمل‌ونقل سوپرلوپ‌ها در لندن پس از راه‌اندازی سه مسیر جدید در سال ۲۰۲۴، اکنون به‌طور کامل عملیاتی شده است، کل پایتخت را در بر می‌گیرد و جوامع را در خارج از شهر به هم متصل می‌کند. شبکه جدید به لندنی‌ها دسترسی بهتری به سفرهای مقرون‌به‌صرفه و پایدار می‌دهد. نام تجاری متمایزی به اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های شبکه جدید اضافه شده تا اطمینان حاصل شود که خدمات آن به‌راحتی برای لندنی‌ها قابل تشخیص است.

سوپرلوپ چیست؟

سوپرلوپ شبکه جدیدی از اتوبوس‌های سریع‌السیر است که بیش از ۶ میلیون کیلومتر اتوبوس اضافی را به شبکه اتوبوس‌های پایتخت اضافه کرده است و ایستگاه‌ها، مراکز شهر، بیمارستان‌ها و مراکز حمل‌ونقل را به‌هم متصل می‌کند. خدمات جدید با ارائه جایگزین‌های قوی‌تر برای استفاده از خودروهای شخصی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت و به ساخت لندنی بهتر و سبزتر برای همه کمک می‌کند.

بهبود دسترسی لندنی‌ها به تردد مقرون‌به‌صرفه با سوپرلوپ‌ها

جولان سوپرلوپ‌ها در لندن

شبکه اتوبوس‌رانی نقشی حیاتی در پایتخت انگلستان دارد و هایپرلوپ‌ها بخشی از تعهد شهردار در راستای بهبود آن برای همه است. این حلقه ۱۳۸ کیلومتری اکنون مراکز شهری، بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز حمل‌ونقل و سایر مکان‌های کلیدی خارج از لندن را به یکدیگر متصل می‌کند و خدمات آن به گونه‌ای طراحی شده است که زمان سفر سریع‌تری را بین مقاصد کلیدی خارج از لندن ارائه دهد. مسیرهای آن زمان سفر را در ساعات غیر اوج بار ترافیکی روزهای هفته تا حدود ۳۵ درصد کاهش داده است. همه سرویس‌های هایپرلوپ از دوشنبه تا شنبه هر ۱۲ دقیقه و در طول دیگر روزهای هفته هر ۱۵ دقیقه یک‌بار خدمات‌رسانی می‌کنند.

طبق داده‌های سازمان حمل‌ونقل لندن، خدمات سوپرلوپ‌ها در بین مردم محبوب هستند. داده‌های اولیه نیز حاکی از موفقیت‌های چشمگیر این شبکه است و رشد ۱۵ درصدی تقاضا در مسیرهای اولیه نسبت به میانگین شبکه اتوبوس‌رانی شهر را نشان می‌دهد. ارقام اولیه نیز حاکی از آن است که تقریباً نیمی از سفرهای آن شامل تبادل با روش‌های دیگری از حمل‌ونقل عمومی می‌شود که نشان‌دهنده نقش مهم آن است.

بهبود دسترسی لندنی‌ها به تردد مقرون‌به‌صرفه با سوپرلوپ‌ها

به این ترتیب در مجموع سرویس‌های جدید سوپرلوپ بیش از ۶ میلیون کیلومتر اتوبوس را به شبکه پایتخت اضافه کرده که بیش از چهار میلیونی است که در ابتدا پیش‌بینی می‌شد. این شبکه اکنون افرادی را که از آن استفاده می‌کنند با ۳۱۰ مسیر اتوبوس جدید، ۴۹ ایستگاه و ۲۳ خط مختلف متصل می‌کند. مسیر نهایی آن نیز در سال ۲۰۲۵ راه‌اندازی خواهد شد.

اکنون بیش از ۹۵ درصد از لندنی‌ها در فاصله ۴۰۰ متری ایستگاه اتوبوس زندگی می‌کنند و سوپرلوپ‌ها برای بهبود شبکه اتوبوس به فعالیت در سراسر مناطق لندن ادامه می‌دهند. مسافران می‌توانند در عرض یک ساعت با تنها ۱.۷۵ پوند سفرهای نامحدود داشته باشند، چراکه در کنار داشتن سفری پایدارتر، در هزینه سفرهای چند مسیری صرفه‌جویی می‌کنند.

سازمان حمل‌ونقل لندن در کنار توسعه سوپرلوپ‌ها متعهد به تقویت شبکه اتوبوس در سراسر لندن شده است که شامل افزودن مسیرهای جدید، همچنین بزرگ‌تر، در دسترس‌تر و کارآمدتر کردن شبکه اتوبوس در عین افزایش دسترسی به مکان‌هایی با بیشترین نیاز افراد برای تردد است.

بهبود دسترسی لندنی‌ها به تردد مقرون‌به‌صرفه با سوپرلوپ‌ها

کد خبر 736152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.