ارائه نقشه تعاملی برای بهبود حمل‌ونقل عمومی در نیوزیلند

یک نقشه تعاملی در شهر ولینگتون نیوزیلند راه‌اندازی شده است که بینش‌های شفافی در مورد پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت حمل‌ونقل Metlink در شهر ولینگتون نیوزیلند به تازگی اعلام کرده است که یک نقشه تعاملی جدید با هدف ارائه اطلاعات شفاف در مورد پروژه‌های در حال انجام و تکمیل شده با تمرکز بر بهبود زیرساخت حمل‌ونقل عمومی راه‌اندازی کرده است، این نقشه یک دید جامع از مکان‌های پروژه و مزایای پیش‌بینی شده به کاربران ارائه می‌‎کند.

مسافران انتظار دارند که شرکت Metlink ارتباطات به موقع و شفاف را در مورد اتوبوس‌ها و قطارهای خود ارائه دهد، نقشه جدید یادشده منبعی از اطلاعات را برای پروژه‌های بزرگ به مسافران ارائه می‌دهد که دستاوردهای بلندمدت را برجسته می‎‌کند؛ پروژه‌ها برای قرار گرفتن بر نقشه بر اساس یک سیستم معیار ۱۰ نقطه‌ای انتخاب می‌‎شوند که در آن عواملی مانند مدت زمان پروژه ارزیابی می‎‌شود.

در حال حاضر ۱۶ پروژه روی نقشه نشان داده شده است، به طوری کلی هدف از ارائه این نقشه بهبود فرآیند جابه‌جایی مسافران و همچنین بهبود امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است؛ نقشه یادشده اطلاعاتی در مورد اختلالات حمل‌ونقل عمومی نیز در اختیار افراد قرار می‌دهد.

کد خبر 729794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.