تماس ۸۶۰۰ شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در هفته گذشته / هرس درختان بر اساس اولویت انجام می‌شود

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست بهمن سال جاری ۸۶۰۰ تماس شهروندان، توسط کارشناسان این مرکز در سامانه ۱۳۷ ثبت شد که بیش از ۲۹۰۰ مورد آن‌ها مشاوره و اطلاع‌رسانی بود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست بهمن ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی ۸۶۰۰ تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۶۰۰ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان بود که به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد و امیدواریم پیگیری لازم انجام و نتیجه آن به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در این مدت ارائه بیش از ۲۹۰۰ مورد مشاوره و اطلاع‌رسانی از جمله طرح‌های زوج و فرد ترافیکی و پرداخت عوارض نوسازی به شهروندان توسط کارشناسان ۱۳۷ انجام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه حدود پنج درصد تماس‌های هفته گذشته شهروندان مربوط به درخواست هرس درختان شهر بوده است که شهروندان مناطق ۸ و ۴ شهرداری بیشترین تماس‌ها را داشتند، خاطرنشان کرد: هرس درختان بر اساس اولویت و نظر کارشناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به تماس‌های برخی شهروندان با ۱۳۷ برای قدردانی از خدمات انجام شده از سوی شهرداری گفت: هفته گذشته تماس‌هایی برای تشکر از منطقه ۱۳ برای ایمن‌سازی و نصب نیوجرسی‌های بزرگراه شهید حبیب‌الهی و از منطقه ۵ برای ایمن‌سازی مسیر دوچرخه در خیابان شریعتی را داشتیم که امیدواریم همواره شاهد خدمات مطلوب از سوی شهرداری برای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 727798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.