یکپارچه‌سازی خدمات اتوبوس‌رانی ایرلند به کمک رایانش ابری

سازمان حمل‌ونقل ایرلند از یکپارچه‌سازی خدمات اتوبوس‌رانی سراسر کشور به کمک رایانش ابری خبر داد و اعلام کرد که قرار است تمام ۲۳۰۰ اتوبوس کشور را از طریق یک راه‌حل خودکار مکان‌یابی وسیله‌نقلیه به یکدیگر متصل کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان ملی حمل‌ونقل ایرلند (NTA) قراردادی را با یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های حمل‌ونقل عمومی منعقد کرده است تا خدمات اتوبوس سراسر کشور را تحت یک سیستم مبتنی بر ابر واحد یکپارچه‌سازی کند. این پروژه در مقیاس ملی قرار است با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تقویت رشد اپراتورهای اتوبوس، تمام ۲۳۰۰ اتوبوس ایرلند را از طریق راه‌حل مکان‌یابی خودکار وسیله‌نقلیه (AVL) به هم متصل کند. ارائه‌دهنده این خدمات سابقه اثبات‌شده‌ای در ارائه سیستم‌های AVL دارد و به‌طور قطع محصولات و خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهد که نیازهای سیستم اتوبوس‌رانی ایرلند را برآورده خواهد کرد.

یکپارچه‌سازی خدمات اتوبوس‌رانی ایرلند به کمک رایانش ابری

یکپارچه‌سازی خدمات اتوبوس‌رانی و بهبود سفرها

راه‌حل جدید به‌منظور ارائه صرفه‌جویی عملیاتی از طریق یکپارچه‌سازی خدمات اتوبوس، همچنین افزایش تجربه مسافران از طریق دقت و ثبات بیشتر اطلاعات، کاهش زمان انتظار و بهینه‌سازی کلی سفر طراحی شده است. نوآوری‌های موجود در این راه‌حل شامل الگوریتم‌های پیش‌بینی هوش مصنوعی (AI)، نظارت بر انسداد خطوط اتوبوس با استفاده از هوش مصنوعی برای به حداقل رساندن تأخیر و شمارش خودکار تعداد مسافران است.

سیستم جدید یک راه‌حل مدیریت خدمات منسجم را برای تمام اپراتورهای اتوبوس خدمات عمومی ایرلند ارائه و در کنار نمایشگرهای خیابانی و ارائه بی‌درنگ داده‌ها به برنامه‌های شخص ثالث، تولید اطلاعات با کیفیت و پویا در زمان واقعی را برای مسافران حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر می‌کند.

مدل جدید ایرلند علاوه بر ارتقا تجربه حمل‌ونقل عمومی قابل اعتماد، سروقت و جذاب، اپراتورهای اتوبوس فعلی و جدید را قادر می‌سازد برای خدمات بهتر پیشنهادات خود را ارائه دهند و از ابزارهای کنترل خدمات بهبودیافته برای مدیریت عملیات استفاده کنند. این سیستم همچنین با بهینه‌سازی هزینه‌ها، موفقیت شبکه اتوبوس‌رانی ایرلند را تضمین می‌کند.

حمل‌ونقل عمومی با ترویج تردد مشترک و کاهش وابستگی به وسایل نقلیه شخصی، نقشی اساسی در کاهش ردپای کربن شهرها ایفا می‌کند و فناوری حاضر برای بهبود تجربه حمل‌ونقل عمومی و تشویق تردد با وسایل‌نقلیه اشتراکی طراحی شده است، در نتیجه آینده پایدارتری برای ایرلند رقم می‌زند.

یکپارچه‌سازی خدمات اتوبوس‌رانی ایرلند به کمک رایانش ابری

کد خبر 718844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.