شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۱۸ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (دوشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۲، باقرشهر با شاخص ۱۹۵، بهارستان با شاخص ۱۶۸، سلامت با شاخص ۱۶۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۰، شهریار با شاخص ۱۵۴، قرچک با شاخص ۱۶۱، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۶۰، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۱۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۱، پیشوا با شاخص ۱۱۳، تربیت مدرس منطقه ۶ با شاخص ۱۲۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۳، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۲۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۷، لواسانات با شاخص ۱۰۶ و ورامین با شاخص ۱۳۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروهای حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۵، امام خمینی با شاخص ۷۵، پارک رازی با شاخص ۸۸، پاسداران با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۸۲، پونک با شاخص ۷۶، چشمه با شاخص ۶۸، دماوند با شاخص ۹۲، رباط‌کریم با شاخص ۷۲، ژئوفیزیک با شاخص ۷۵، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۷۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۹، علم و صنعت با شاخص ۷۷، قدس با شاخص ۵۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۱۰۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۲ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴، در شرایط قابل قبول (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 718221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.