گوشی نوکیا مجیک مکس با قیمت دلار امروز (۲۳ آذر) + مشخصات جدید و تاریخ عرضه

قیمت نوکیا مجیک مکس به عنوان جدیدترین محصول این برند مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت نوکیا که یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید، گوشی مجیک مکس (Magic Max 5G 2023) را با امکانات شگفت‌انگیز طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: گوشی نوکیا مجیک مکس با قیمت دلار امروز (۳ دی) + مشخصات جدید و تاریخ عرضه

این محصول در حال حاضر جدیدترین پرچم‌دار نوکیا به‌شمار می‌رود و برای کاربران گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید بسیار جذاب خواهد بود. گوشی نوکیا مجیک مکس دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی کامل لمسی است.

یکی از نقاط قوت گوشی نوکیا مجیک مکس در مقایسه با دیگر گوشی‌های نوکیا، رزولوشن بسیار بالای آن به میزان ۱۴۴۰ * ۳۲۰۰ پیکسل است؛ نمایشگر این محصول بیش از ۱۶ میلیون رنگ را نشان می‌دهد.

در گوشی یادشده دوربین‌های بسیار باکیفیتی به کار رفته است به‌طوری که دوربین اصلی آن از حسگر ۱۴۴ مگاپیکسلی و دو لنز دیگر ۱۶ و پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی قدرتمند آن نیز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است، دوربین گوشی نوکیا مجیک مکس از حالت‌هایی مانند عکسبرداری پاناروما، Zeiss Optics، HDR و فلاش LED پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی با استفاده از یک باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این محصول به تراشه Snapdragon8 Gen2 مجهز خواهد شد و با شش، هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه گوشی خود را با استفاده از کارت microSD تا یک ترابایت نیز افزایش دهند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با اهداف مختلف تجاری، تفریحی و آموزشی تصاویر و ویدئوهای مختلفی را روی گوشی خود ذخیره کنند.

از دیگر مشخصات گوشی نوکیا مجیک مکس می‌توان به حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج اشاره کرد.

بنابر پیگیری‌های انجام شده هنوز هیچ تاریخ رسمی برای عرضه این گوشی اعلام نشده است، اما در برخی منابع تاریخ مورد انتظار برای عرضه این محصول ۲۷ دسامبر سال‌جاری (ششم دی ۱۴۰۲) عنوان شده است.

قیمت ارزی و دلاری گوشی نوکیا مجیک مکس با احتساب قیمت هر دلار به میزان ۴۲۷ هزار و ۳۲۰( به نقل از سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران) امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر_ معادل ۱۷۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۲۸۰ ریال (۱۷ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۷۲۸ تومان) است.

بیشتر بخوانید: گوشی جدید نوکیا مجیک مکس + ویژگی و قیمت

کد خبر 711971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چرا نمیاد به بازار IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    37 1
    چرا نمیاد به بازار همش دروغ
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      4 0
      قیمت تشک چند است
  • Saeed IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 1
    نمیزارن بیاد چونکه بقیه گوشیا افت قیمت خواهند داشت
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    8 0
    پس کی میاد به بازار؟