برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان/ شهروندان اتوبوس‌های دودزا را گزارش کنند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تردد اتوبوس‌های دودزا در سطح شهر، موضوع را از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در مناطق پانزده‌گانه با جدیت این موارد را پیگیری می‌کنند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری ۱۰ هزار و ۲۹ تماس از سوی شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته سوم آذر ۱۴۰۲ اظهار کرد: موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: از مجموع این تماس‌ها، ۶۰۸۸ پیام درخواست‌های اجرایی شهروندان و ۳۹۴۱ درخواست راهنمایی و مشاوره بود که بیشتر مربوط به اطلاع طرح زوج و فرد، تردد در شهر و تعطیلی مراکز بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این روزها اصفهان شرایط مناسبی ندارد و باید ضمن رعایت نکاتی که از سوی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود، حواسمان به شهر باشد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تردد اتوبوس‌های دودزا در سطح شهر موضوع را از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به شماره ۱۳۷ اطلاع دهند.

قاسمی ادامه داد: در صورتی که شهروندان در حاشیه زاینده‎‌رود یا دیگر نقاط شهر آتش‌زدن برگ‌های پاییزی یا هر چیزی که موجب آلودگی هوا می‌شود را مشاهده کردند، مراتب را به ۱۳۷ گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در مناطق پانزده‌گانه با جدیت این موارد را پیگیری می‌کنند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از وقوع آن جلوگیری کنند.

کد خبر 710613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.