ادامه بارش‌های پراکنده در مناطقی از کشور / کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در مناطقی از کشور و کیفیت هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: از امروز تا یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان و روز جمعه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از مازندران و گلستان، افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز خلیج‌فارس مواج خواهد بود، افزود: روزهای شنبه و یکشنبه، بارش پراکنده در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست و طی این چهار روز، در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار و آرام حاکم خواهد بود و روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده، در شهرهای صنعتی نظیر تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز، به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف و غبارآلود، با بیشینه ۲۱ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف و غبارآلود با بیشینه ۲۱ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 708276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.